به سایت رسمی گروه صنعتی تولیدی کلیک صنعت خوش آمدید!

ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل

ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل
ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل قیمت مشخصات کاتالوگ انواع آبگرمکن های صنعتی استیل برقی المنت دار در ابعاد مختلف
ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل
ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل جوشکاری آرگون مونتاژ انواع آبگرمکن های صنعتی استیل برقی المنت دار
ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل
ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل طراحی نقشه کشی تحلیل ساخت انواع آبگرمکن های صنعتی برقی استیل المنت دار

ساخت آبگرمکن صنعتی برقی استیل

اهداف پروژه:

ساخت ۲ عدد آبگرمکن صنعتی برقی المنت دار استیل با حجم ۵۰۰ لیتر به منظور تامین آبگرم مصرفی در سایت های پتروشیمی. مخازن مورد نظر از ورق فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) با مشخصه 304L ساخته شده است. به دلیل میزان بالای خوردگی آب در جنوب کشور همچنین شرایط محیطی محل نصب آبگرمکن از استیل استفاده گردید.

نهاد درخواست دهنده:

شرکت شکوفا صنعت پویا

پیمانکار اصلی پروژه:

شرکت آذر فراز تیلار (سهامی خاص)

فعالیت های اجرایی طرح:

یکی از بخش های بسیار مهم این پروژه طراحی مکانیکی دقیق مخازن مورد نظر بوده است تا در خواست دهنده محترم بتواند در مخازن مورد نظر را بجای آبگرمکن های قبلی خود در سایت مد نظر نصب نماید. برای طراحی و ساخت این مخازن از استاندارد ASME Sec VIII div 1  استفاده شده است. کپ مخازن مورد نظر از نوع tori-spherical  با زاویه 12 درجه در قسمت knuckle radius در نظر گرفته شد.نورد مخازن را سعی کردیم تا به شیوه rolling  و با استفاده از دستگاه نورد صفر زن انجام دهیم تا به طور دقیق نوردکاری انجام گردد. پس از نورد نوبت به برش محل بوشن ها و اتصالات مورد نیاز مخزن با برش لیزری رسید. مخازن مورد نظر به صورت پرسی مونتاژ شده سپس با روش TIG جوشکاری شده اند.  به منظور جلوگیری از هدر رفت دما مخازن مورد نظر ابتدا با عایق الاستومری پوشیده شده و سپس با ورق استیل کاور برای آنها ساخته شد.

مشکلات کلیدی پروژه:

در حالت کلی ساخت آبگرمکن های صنعتی دشواری های خاصی نداشته و به سادگی قابل انجام است. اما مهم ترین چالش های این پروژه مونتاژ بسیار دقیق اجزای مخزن بوده تا مقدار تلرانس را به کمترین مقدار برسانیم.